Quickscan

Deze Quickscan is gebaseerd op 12 competenties waarover Overblijfmedewerkers en coördinatoren dienen te beschikken en is speciaal voor u als directeur (of leidinggevende) ontwikkeld. Met ons advies kunt u een juiste keuze maken uit onze praktijkgerichte cursussen.
De Quickscan bestaat uit 24 vragen en kost u ongeveer 2 minuten van uw tijd.

Na het invullen van de Quickscan krijgt u direct en gratis een beknopt advies welke cursus(sen) uw Overblijfmedewerkers en coördinator(en) het beste kunnen volgen.
Wilt u een uitgebreid resultaat en advies ontvangen? Vul dan straks uw gegevens in en u ontvangt ons verslag binnen enkele minuten via de mail.

QuickScan Overblijfmedewerker

Stelling

Antwoord

1

De Overblijfmedewerkers houden zich dagelijks aan de afgesproken regels

2

De Overblijfmedewerkers zorgen dat kinderen hen begrijpen

3

Tijdens een werkoverleg vertellen de Overblijfmedewerkers wat zij vinden

4

De Overblijfmedewerkers kijken een kind aan wanneer het tegen hen praat

5

De Overblijfmedewerkers weten welke taken zij moeten doen

6

De Overblijfmedewerkers volgen instructies op

7

De Overblijfmedewerkers overleggen met hun collega's over de werkverdeling

8

De Overblijfmedewerkers steunen een collega als hij/zij een probleem heeft

9

De Overblijfmedewerkers veranderen makkelijk van taak

10

De Overblijfmedewerkers plannen hun werk

11

Als de Overblijfmedewerkers een kind niet begrijpen, vragen zij door wat hij/zij bedoelt

12

De Overblijfmedewerkers spreken een kind aan als deze een regel overtreedt

13

De Overblijfmedewerkers zoeken altijd naar de oplossing van het probleem

14

De Overblijfmedewerkers hebben hun werk altijd op tijd klaar

15

Indien nodig kunnen de Overblijfmedewerkers een plan veranderen

16

De Overblijfmedewerkers kunnen goed uitleggen waarom zij hun werkzaamheden doen zoals zij ze doen

17

De Overblijfmedewerkers benaderen ieder kind op de manier die bij de leeftijd van het kind past

18

De Overblijfmedewerkers zorgen voor een goede sfeer in de groep

19

De Overblijfmedewerkers weten wanneer er iets bijzonders is met een kind en handelen daar naar

20

De Overblijfmedewerkers leveren goed werk

21

De Overblijfmedewerkers vinden lastige kinderen ook lief

22

Als de Overblijfmedewerkers iets niet weten, vragen zij het altijd even na

23

De Overblijfmedewerkers maken maar één keer dezelfde fout

24

De Overblijfmedewerkers kunnen goed omgaan met kritiek

Scroll naar beneden